יום שישי, 5 באוגוסט 2011

5 שלבים לפני מתיחת פנים.

5 שלבים לפני מתיחת פנים.

אחד הניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר הוא מתיחת פנים, ניתוח זה הוא הליך המסייע להסרת סימני הזדקנות כגון קמטים. הניתוח מסייע לאלה שמעוניינים להיראות רעננים וצעירים יותר. להלן 5 שלבים שכדאי לשקול לפני שעוברים תהליך של מתיחת פנים.

1 - שיעורי בית

האם עשית את המחקר שלך על סוגי מתיחות הפנים ? האם אתה יודע מה בדיוק אתה רוצה ?

מתיחת פנים הינו תהליך ארוך ומשפיע בחיים. רצוי לדעת כל פרט ופרט על סוגי הניתוחים הקיימים, על הסיכונים, על הניתוח עצמו, על הפרוצדורה והכול כדי להבין האם באמת אתה מעוניין בזה, ושאתה מרגיש שאתה יודע הכול. תלמד את כל מה שקשור לנושא..

2 - התייעצות עם מטופלים והפנייה.

השלב הזה הוא השלב הכי חשוב שלצערנו רוב האנשים בוחרים לדלג. אחרי שכבר בחרתם את המנתח ואת סוג הניתוח שהינכם רוצים לעבור. כדאי לשאול את המנתח אם מותר להיפגש עם המטופלים שלו שעברו ניתוח דומה כדי לשאול לגבי חוות דעת ועל חוויית הניתוח שלהם. אתם יכולים לחשוב שזה אולי פולשני אבל זהו שלב הכרחי כיוון שכך תוכלו לדעת על שירות הרופא ודעות החולים עליו ממקור אמין. וגם בקשת הפניות אינו נדיר במצבים האלה. החלק הבעייתי זה לוודא שאכן אפשר להיפגש עם המטופלים של אותו רופא או אפילו לשיחת טלפון. אנשים מתביישים וחושבים שזה פולשי אבל אתה תהיה מופתע עד כמה מוכנים הלקוחות של אותו רופא להיפגש איתך או לשוחח איתך דרך הטלפון במקרה של התייעצות.

3 - טיפול עצמי לפני הניתוח

זה מדהים כמה אנשים ממעיטים להתכונן לניתוח. זה בטוח שאתם לא שותים מים לפחות 12 שעות לפני הניתוח וגם אוכל אפילו יותר מזה, אבל צריך לעשות יותר מזה.

- התעמלות על בסיס קבוע למשך חודש יעזור למערכת הלב וכלי הדם להתכונן לזמן ההחלמה הדרוש.

- להתחיל לאכול בריא

- לא לעשן לפחות למשך שבוע לפני הניתוח.

לעשות הכול כדי שהגוף שלך יהיה יותר בריא בזמן הניתוח. כי לגוף בריא יותר יהיה קל יותר בזמן ההחלמה ויהיה לו מערכת חיסון טובה יותר גם.

4 - טיפול עצמי אחרי הניתוח

לאחר הניתוח אתה צריך תמיכה. התמיכה הכי טובה היא שמישהו קרוב (בעל\אישה, בן משפחה, חבר) שיישאר לצדך כדי לדאוג לך כל הזמן. לאחר הניתוח צריך לוודא שאתה אוכל, שאתה לא מתייבש, שיוודא שאתה לוקח את התרופות לפי המרשם כדי שלא תהיה בכאבים ולהקהל עליך ולהיות איתך לחברה. ככה אתה מגביל את הכמות תנועות הפיזיות שלך והגוף שלך נותן יותר כוח להחלמה מהירה וחלקה. וככה גם אתה נותן יותר זמן לגוף לרפא את עצמו מאשר לעסוק בעניינים אחרים שוליים.

5 - ניהול כאבים

לאחר כל סוג ניתוח, גם בניתוח הזה כל הכוח של הנפש והגוף צריך להתרכז בריפוי הגוף ולא בכאבים שהגוף והנפש סובלים. קח את התרופות שנרשמו לך על ידי הרופא שלך, קח אותם בעקביות אך עדיין לפי המרשם! הרופא שלך יודע יותר על הגוף וכדאי לסמוך עליו ולשמור עליו על קשר לאחר הניתוח גם כן. זה עדיף מאשר לא לקחת את התרופות ושהכאב יהיה ביליתי נסבל.

למידע נוסף על בריאות שיניים וטיפולים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה