יום שני, 8 באוגוסט 2011

גידול מחדש של השיער

כשהשיער מתחיל לנשור מהראש, רוב האנשים מתחילים לחפש תשובות, איך לרפא את הנשירה ולגרום לשיער לחזור מחדש. הרבה פעמים תראו מכירות של שמנים מיוחדים וחומרים ותרופות שיבטיחו לכם גידול ממשי מחדש ותוצאות מדהימות. אבל האומנם? האם באמת יש תרופה לנשירה לשיער ? שבאמת עובדת כמו ניסים ? התשובה היא כן ולא. הכול תלוי בנסיבות.

1 – גברים שמתחילים לאבד את השיער בדפוס קבוע בקצב הדרגתי ובמיוחד אלו שיש להם קרובים שקורה להם אותו מקרה, אז כנראה הינה מקרה התקרחות הגברית. למקרה זה יש המון תרופות דרך מרשם ושיטות ביתיות טבעיות להפסיק את ההתקרחות אשר מראות מקרי הצלחה בדרגות שונות. יש גברים שאצלם השיער יגדל מחדש כאילו התחולל איזשהו נס ואחרים לצערנו יחוו חוויה הפוכה לגמרי. במקרה הזה מומלץ לדבר עם רופא שידריך אתכם לפיתרון הכי טוב שמתאים לכם.

2 – נשירת שיער במקוטע. למקרה הזה ישנן סיבות רבות ומומלץ מאוד להתייעץ עם רופא שיברר את הנסיבות לנשירה ויקבע איך לטפל במקרה שלכם ובסיבה הספציפית הזאת.

3 – לפעמים זה דווקא עיצוב השיער שמתבסס על כימיקלים שגורם לנשירת השיער. נשירה זו נגרמת לאחר שאותם כימיקלים מגיבים עם השיער ופוגעים בזקיקי השיער, הפגיעה יכולה לבוא גם מחפצי עיצוב כמו רצועות פלסטיק , רסטות וכדומה. והפיתרון למקרה הזה הוא פשוט להפסיק עם העיצוב שיער שפוגע לכם בשיער.

4 – מקרים מסוימים קורים בגלל תרופות שהאנשים לוקחים או טיפולים שהם עוברים כדוגמא כימותרפיה. פה השיער גודל בחזרה בסוף הטיפול או במקרה וזה תרופות לאורך זמן ממשוך ניתן לבדוק אולי החלפת תרופה.

5 – סטרואידים גם גורמים לנשירת שיער, ולכן רוב השרירנים שמשתמשים בחומר יכולים לחוות נשירת שיער.

6 – לפעמים הסיבה היא גם בעיה בריאותית כמו לחץ וחרדה שיכולים להחמיר את המצב, כמו כן, חוסר איזון של בלוטת התריס, אנמיה מחוסר ברזל או חסכים תזונתיים אחרים יכולים להוות סיבה למקרה, והדרך לדעת היא שבדרך כלל הם מלווים בסימפטומים אחרים כמו עייפות, חולשה או חרדה.

7 – שינויי הורמונים שקורים לנשים בגיל המעבר או בהיריון בגיל מתקדם גם יכולים לגרום לנשירת שיער, אך לרוב ההורמונים מפסיקים וחוזרים לקדמותם מה שיגרום לשיער לחזור לגדול ובמקרה קיצוני גם תרופות של הורמונים יכולות לפתור את הבעיה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה