יום שני, 8 באוגוסט 2011

הסרת יבלות באמצעות תרופות ביתיות טבעיות

יבלות מופיעות מווירוס הפפילומה (HPV) שנכנס לתוך הגוף, אותו ווירוס לא סרטני אך מופיע כגידול על העור. מתי שיש לך את הווירוס, הוא יכול הופיע על כל הגוף, אך אפשר להיפטר ממנו באמצעות טיפול ביתי טבעי בקלות. יבלות הן מדבקות ויכולות לעבור מבן אדם לשני או מחלק של הגוף לחלק אחר דרך מגע.

לשים מחית פפאיה לא בשלה על היבלות יכולה לעזור להיפטר מהן. מומלץ לשים לפחות פעמיים ביום על האזור הנגוע. המחית מכילה אנזימים שנכנסים לתוך היבלת ועוזרים לפירוקה ומכן עוזרים להיפטר ממנה באזור הנגוע.

שום הינו תרופה טבעית עם כן, הצורך הוא רק בשני ציפורני שום כדי לעשות משחה שמורחים על האזור הנגוע ושמים מעליו תחבושת. תצטרך לנקות את האזור הנגוע פעמיים ביום, לעשות את המשחה כל פעם ולשים מחדש עם תחבושת חדשה. דרך זה היא טובה לתקופה של שבועיים עד שיבלות יפלו. תהיה סבלני בדרך הזאת והיא מצליחה.

הוא חומר חיוני הוא חומץ. עם חומרים טובים כנגד היבלות. הטיפול הוא עם כמות קטנה ששים על האזור הנגוע עם כותנה ולטפוח קלות על היבלות. להדביק עם סרט דביק ולהשאיר למשך הלילה. אפשר להמשיך לעשות את הפעולה הנ"ל כל יום עד שהיבלות ייעלמו. מיץ בצל גם יכול לרפא אזור נגוע ביבלות. לשמים כמות קטנה לכדור כותנה, לטפוח קלות על היבלה, להדביק עם סרט דביק ובבוקר לנקות את האזור לחזור על הפעולה עד שהיבלה תיעלם.

השימוש בתחבושת או סרט דביק הינו חלק חשוב בתהליכים הנ"ל כיוון שכך מבודדים את היבלות ומפרידה ממנו את הלחות שגורמת לו לגדול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה