יום שני, 8 באוגוסט 2011

7 מאכלים שטובים לבריאות העור

לתעשיית בריאות העור והיופי יש אלפי מוצרים של כדורים, משחות וקרמים שטובים מעור ונותנים לו גוון יפה ועוזרים לבריאות האור והם מוצרים מעולים, אך הדבר הכי חשוב כדי לשמור על העור בריא או תזונה נכונה. תזונה נכונה זה הדבר הכי חשוב שאפשר לעשות כדי לשמור על בריאות האור. כל המוצרים האחרים לא ישפיעו אם התזונה שלכם מעורערת ולא טובה לגופכם.

שעועית – שעועית הוא אוכל מצוין לקבלת סיבים וחלבונים לגופכם. הם גם מוסיפים ויטמין B ועוד חומרים אפשר טובים למוח, תאי עצבים ולעור.

אוכמניות – אוכמניות הן ממש מעולות לעור ועוזרות לו להיות אלסטי, להוסיף אוכמניות לדגנים בבוקר זאת דרך מעולה לשמור על העור שלכם בריא ונוצץ.

מלפפונים – מלפפונים מלאים בויטמינים ומינרלים שעוזרים להגביר את ייצור הקולגן בגוף. אפשר לגזור את המלפפונים ולשים בסלט שלכם או לכריך כדי לקבל אם אותם ויטמינים ומינרלים לגוף.

דגים – לא רק שהם מלאים בויטמינים, אלה גם שיש להם את אומגה 3 שהוא חומר שממש בריא לגוף ולעור בפרט. הוספת מנת דגים פעם בשבוע לתזונה תעזור מאוד לעור שלהם להיראות מעולה.

דבש – בתוך הדבש יש חומרים נגד חמצון ועם ערכי טיהור של העור. ניתן להוסיף דבש במקום סוכר לתה שלכם או לדגנים בבוקר כדי לקבל את החומרים הטובים שבדבש.

מים – למרות שהוא אינו מזון, מים הוא החומר הכי חשוב בשביל העור ובשביל הגוף כולו. המים משאירים את עור רטוב וטרי, המים הוא החומר הכי טוב שיש כדי לשמור על העור שלכם ועל גופכם. תחליפו את המשקאות המוגזים שאתם שותים במים ותראו את ההבדל.

ישנם עוד המון מזונות טעימים ומעולים לעור שלכם בנוסף ל7 כתובים למעלה. מומלץ להוסיף אותם לתזונה היומית\שבועית שלכם כדי לקבל מראה עור נהדר, בריא, אלסטי וחזק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה