יום שלישי, 9 באוגוסט 2011

5 יתרונות מערכות הלבנת שיניים ביתיות

אם ניקוי והלבנת שיניים הייתה בקטע רפואה בלבד, לא היו בעולם מספיק רופאים כדי להספיק את הביקוש של מיליוני איש בעולם להלבנת שיניים, אך למזלנו הקטגוריה של הלבנת שיניים היא קוסמטיקה ולכן יותר קל לאנשים לקבל את ההלבנה והחיוך שהם רוצים.

אבל החיסרון מזה שהכול בא בקלות, הוא שעכשיו קשה לאנשים להחליט מה באמת טוב להם ומה לא, ופה נכנסת לעניין ערכות הלבנת השיניים הביתיות.

לפניכם 5 יתרונות של ערכות כאלו.

מחיר

אחד הנקודות החשובות עם הערכות החשובות היא המחיר שלה. היא לא עולה הון והיא ניתנת לקנייה בכל מקום בעולם במחיר סביר, ככה שגם הבן אדם הכי פשוט יוכל ליהנות ממנה בניגוד לעבר שאלו היו ערכות שרק מפורסמים ועשירים יכלו לקנות מתג המחיר הרב שהיה עליו.

קלות השימוש

השימוש בערכה כזאת אינה מסובכת כלל ויותר קלה לשימוש מאשר מטוס מנייר. הערכה באה עם הוראות שי שימוש מפורטות. ישנן גם סרטונים\אתרים שמציגים את כל מה שצריך לעשות כדי לקבל את האפקט הלבן הכי טוב שאפשר. התעשייה לא השאירה מקום לספק שאפשר לעשות את זה בקלות בבית, וההוכחות באינטרנט.

בטיחות

בזמן שהלבנת שיניים בלייזר והפרוצדורות שלו נחשוב לא בטוחות לילדים ולאנשים עם שיניים לא טובות או חניכיים לא בריאות. הערכות הללו נחשבות לדרך הכי בטוחה להלבנת שיניים. לא רק שהן באות עם תבניות מעוצבות, אותן חומרים בערכה לא מגיבים כלל עם הלשון, חניכיים או מקומות רגישים

אחרים.

תוצאות לטווח ארוך

הערכה מבטיחה תוצאות לטווח אורך ותופעות לוואי בטווח הקצר. התבלבלתם ? זה נורא פשוט. ערכות ההלבנה מתחייבות לתוצאות שניתן להבחין בהם לטווח ארוך למדי, אך לפעמים יהיה תופעות לוואי כמו גירוי קטן וכדומה' לטווח של שבוע ימים.

כמות אפשרויות

כאשר מכניסים לעניין את האינטרנט והאפשרות לרכישה דרכו, יש לנו אינספור ערכות שאנחנו יכולים לקנות. מהחנויות בערים בארצך, הזמנות מארצות אחרות וכדומה. למרות כל האינספור ערכות, הערכות הכי מומלצות הן הערכות עם המדבקות לאחר הבדיקה שמשאשרות שאכן הערכה עושה את מה שטענו שהיא תעשה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה